웃چقدر کوچه ها وقت رفتن غریبند 웃

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

 

آه باران
ببار
که عزم رفتن دارم
دلخوشی هایم را گرفتند
ودیگر ماندن بی فایدست
من همه را به تو می سپارم
عاشقانه و مستانه ببار باران
بر سر من مظلومانه نبار
با تازیانه ببار
من عزم رفتن دارم
آه

چقدر کوچه ها وقت رفتن غریبند

 

 



نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت2:53---31 ارديبهشت 1391
سلام.خوبی؟وبت خیلی عالیه
من این افتخارو داشتم که یه گالری عکس و مجله اینترنتی از بازیگران درست کنم.تو این وب عکسایی از بازیگران ایرانی.هالییوود.بالیوود.امریکای لاتین.خواننده ها .ورزشکاران.و مدل های ایرانی خارج از کشور رو گذاشتم.
بهم سر بزن.حتما خوشت میاد.نظر یادت نره ها.اگه خواستی لینکم کن بعد بگو بلینکمت.اوقات خوش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:55 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme